van beleid tot visualisatie

shutterstock_131975873Wat de uitkomst van uw positionering ook is. Eén ding is zeker. Met een goede vertaling in beeld, tekst en fysieke verschijning, draagt u de positionering effectief en met plezier uit! Hulp bij het formuleren van de communicatiestrategie en briefing van de creatieven? Aan Z® adviseert en regisseert waar nodig en gewenst bij de activatie van uw merk. Voor de realisatie van bijvoorbeeld een krachtige en kenmerkende huisstijl,  beeldtaal, communicatieboodschap of activatiecampagne werkt ze samen met de beste specialisten uit haar netwerk of het (vaste) communicatie- of reclamebureau van uw keuze.

 

Feit: De fysieke verschijning (vooral ‘gedrag’) bepaalt 70 tot 80% van het imago.

 

Benieuwd naar de inhoud en kosten van:

  • een positioneringstraject inclusief bijpassend beeldconcept* of
  • een positioneringstraject inclusief webteksten?

Informeer naar de speciale combipakketten: T (040) 2954560.

 

* Beeldconcept: het visualiseren van uw verhaal door middel van een conceptgedachte. Deze gedachte vertalen we in meerdere beelden (serie) inclusief bijpassende slogan die op meerdere middelen en media toepasbaar zijn.