case

Case: Severinus

Logo Severinus

 

Het meerjarenbeleidsplan 2012-2015 en het hieraan gekoppelde programmaplan was aanleiding voor Severinus om de positionering van het zorg- en werkgeversmerk verder aan te scherpen en de communicatie te professionaliseren.

 

Samen met de communicatieadviseur, Raad van Bestuur, het MT en (project)medewerkers bouwt Aan Z momenteel aan een sterk zorg- en werkgeversmerk en de doorvertaling in communicatie.

Severinus is klaar voor de toekomst!

 

Wat is al gerealiseerd in dit project?

Aan Z stelde in opdracht van Severinus een integraal strategische marketing- en communicatieplan op, waarin staat geschreven op welke onderdelen de positionering aanscherping verdient en hoe ze de benoemde doelstellingen uit het meerjarenbeleidsplan kan bereiken door middel van communicatie.  Zo werden organisatorische randvoorwaarden benoemd en ingevuld, positioneringssessies uitgevoerd en een nieuwe huisstijl en de (eerste) nieuwe communicatiemiddelen gerealiseerd.