uw merkidentiteit snel in kaart

Waarmaken wat je belooft begint met duidelijk weten wie je bent. Dat geldt ook voor uw merk. Weet u waar uw merk (echt) voor staat? En uw medewerkers? Met de Brand DNA Test brengt u snel en gedegen uw identiteit in kaart.

 

Hoe het werkt

brand DNA TestOm erachter te komen waar je als merk op waardeniveau precies aan kunt werken,  maakt Aan Z® gebruik van de online Brand DNA Test. Makkelijk en snel (in 10 minuten) online in te vullen, met groots resultaat. De test is gebaseerd op een IAT (Impliciete Associatie Test). De IAT meet impliciete attitudes en overtuigingen van mensen die zij niet willen of kunnen rapporteren. Onder tijdsdruk komen deze onbewuste keuzes beter naar voren. Het aanspreken van het onderbewuste voorkomt sociaal wenselijk gedrag. Het gaat erom wie u echt bent! Door te kiezen welke kernwaarden, kleuren, vormen en typografieën (op snelheid) en referentiemerken en lifestylebeelden (niet op snelheid) het beste bij uw merk passen ontstaat een authentiek beeld. U weet wat uw speelveld is en waar u aan kunt werken.

 

De Brand DNA Test….

  • helpt kernwaarden definiëren.
  • brengt snel het DNA van uw merk in kaart.
  • is zo breed inzetbaar als u wenst zonder extra deelnamekosten: onderzoek onder directie en/of management en/of projectteam en/of alle medewerkers.
  • helpt draagvlak creëren.
  • is gebaseerd op een IAT (Impliciete Associatie Test) waardoor we sociaal wenselijk gedrag ondervangen.
  • vormt een goede basis voor interne keuzes en het verder opbouwen of herijken van uw merk!

 

Weet wat uw speelveld is. Ben (en blijf) vanuit uw krachtige identiteit in controle en aan Z.Meer weten over deze unieke Brand DNA Test?

Contact_fw

Brand DNA Test by Not on Paper.